فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


کلیپی که خودم ساختم!

سلاممممممممممم دوست خوشملا!!!خوفین؟؟؟؟؟!!!!!
پست قبل رو هر کی دانلود کرده باشه میدونه کلیپی که خودم ساختم وسطش یک نوشته هایی مال خود برنامه بود!!ولی الان دوباره همون کلیپ رو خودم درست کردم با یک برنامه ی دیگه که نوشته یا آرم نمی ندازه!

اونایی که ندارن دانلود کنن اونایی هم که دارن قبلی رو پاک کنن اینو دانلود کنن!!
راستی آخر آخر کلیپ رو هم ببینین خودم درست کردم!

DOWNLOAD

http://up1.iranblog.com/images/5dotyuxfhyrhihk7c.png



نظرات شما عزیزان:

آلا
ساعت9:25---13 دی 1390
مرسییییییییییی کلیپت فوق العادس باورم نمیشه خودت درست کرده باشی!!؟؟!

آلا
ساعت9:24---13 دی 1390
عالیییییییییییییی بود

آلا
ساعت9:24---13 دی 1390
عالیییییییییییییی بود

ندا
ساعت13:40---5 دی 1390
خیییییییلییییییییییییییییییییی یییییییییی قشنگه!مررررررررررررسی سارا جون!پاسخ:خواهش عزیزم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: دو شنبه 19 / 9برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |